Стрип-холдери, підвісні вітрини.

  Це «сімейство» P.O.S.-матеріалів походить від англійського терміну strip-holder, що в буквальному перекладі означає «смуга-тримач».
Стрип-холдер або підвісна вітрина – один з найефективніших і найдешевших способів виділити вашу продукцію у місцях продажу. Адже зазвичай вартість такого виробу становить кілька гривень, а вертикальна компоновка дозволяє заощадити кошти за викладку товару в роздрібних мережах.
Конструктивно стрип-стрічка - це вертикальний навісний тримач з рекламним зображенням, на якому розміщуються зразки пакетованої продукції. Підвісна вітрина або підвісний дисплей є різновидом стрип-холдера, доповненим прозорими кишеньками або іншими засобами для розміщення товарів (останнє фото в ряду).

 Частіше за все стрип-стрічки використовуються для просування такої продукції, як чіпси, сухарики, солені горішки, карамель, кава, чай, приправи тощо. Зазвичай для виготовлення стрип-холдерів та навісних вітрин використовують поліпропілен. Цей матеріал має широку гаму кольорів, невисоку вартість, хороші фізичні властивості. Зазвичай товщини 0,3-0,5мм достатньо для навішування продукції вагою від 25 до 250г, однак товстіший матеріал можна використовувати навіть для півкілограмових пакетів.

В залежності від видів упаковки та від їх ваги існує чотири основних способи закріплення зразків продукції на стрип-холдері. Але завдяки своїй простоті найбільного застосування набув спосіб прорізання «язичків» (№1 на малюнку) та «М»-подібний замок (№2 на малюнку).

  Також існують різні методи закріплення стрип-стрічки зі зразками продукції: отвір для підвішування, гачок або петля. В окремих випадках може бути використано 2-сторонній скотч.

Способів нанесення зображення є де-кілька; їх використання залежить від кількості стрип-холдерів. При великих тиражах доцільно використовувати офсетний друк на картоні або на самоклеючому папері, при малих – щовкотрафаретний або цифровий друк (безпосередньо на поліпропілені або на самоклеючих матеріалах).
Компанія «Барви міста» розробляє та серійно виготовляє будь-які стрип-холдери (стрип-стрічки), підвісні вітрини за індивідуальними замовленнями. Можливий тираж – від 100 шт до 100 000 шт.

 Воблери, стоппери, шелфтокери.

  Ці види P.O.S.-матеріалів покликані виділити продукцію, акцентувати увагу покупця на виняткових якостях продукту чи умовах продажу. Основне завдання воблерів, стоперів та шелфтокерів – доповнити викладений товар рекламною картинкою, слоганом або іншою інформацією.
  Воблери являють собою картонні або пластикові вироби складної форми з нанесеним рекламним зображенням; вони закріплюються на пружній ніжці у зоні викладки товару.

     

   Стоппери розміщують безпосередньо на полицях, де викладено товар. Як правило, задача стоппера – привернути увагу покупця до вартості товару, зазначеної на ціннику. Тому часто стоппери виготовляються у формі рамочки, що обрамлює «штатний цінник».

     

  Шелфтокери – це рекламні матеріали, що розміщуються безпосередньо на полиці з викладеною продукцією. Їх основна задача – окреслити зону викладки товару, прикрасити та доповнити місце продажу корпоративною графікою.

     

  Для виготовлення даних видів P.O.S.-матеріалів найчастіше використовують кольоровій або прозорий поліпропілен.
  Зображення на воблери, стоппери, шелфтокери можна наносити у різний спосіб - це залежить від кількості продукції. При великих тиражах доцільно використовувати офсетний друк на картоні або на самоклеючому папері, при малих – щовкотрафаретний або цифровий друк (безпосередньо на поліпропілені або на самоклеючих матеріалах).
  Компанія «Барви міста» розробляє та серійно виготовляє воблери, стоппери, шелфтокери та інші аналогічні вироби будь-яких форм та розмірів. Можливий тираж – від 100 шт до 100 000 шт.